ارز ديجيتال ويكتوريا(Victoria VR) چيست؟

آگاهانه سرمايه گذاري كنيد.

ارز ديجيتال ويكتوريا(Victoria VR) چيست؟

ارز ديجيتال ويكتوريا(VR)، يك MMORPG مبتني بر بلاك چين در واقعيت مجازي با گرافيك واقعي ساخته شده بر روي Unreal Engine است كه توسط كاربران آن ايجاد شده و متعلق به آن است. كل جهان به گونه‌اي ساخته شده است كه يك پلتفرم جهاني براي همه واقعيت‌هاي مجازي، بازي‌ها و برنامه‌هاي غيرمتمركز باشد و به طور جمعي يك Metaverse(يك قلمرو مجازي مشترك، اينترنت سه بعدي) ايجاد كند. در دنياي ويكتوريا(VR)، بازي‌ها، ماموريت‌ها، ماجراجويي بي‌پايان، گالري‌هاي مجازي و ماركت هاي بزرگ ويكتوريا وجود خواهد داشت كه در آن‌ها مي‌توانيد NFT را به صورت سه بعدي مبادله كنيد! علاوه بر اين، كاربران براي هر يك از فعاليت هاي خود در دنياي VR پاداش دريافت خواهند كرد.

كاربردهاي توكن ويكتوريا(VR)

كاربردهاي توكن ويكتوريا(VR)

توكن‌هاي ويكتوريا (VR) توكن‌هاي كاربردي بومي هستند و تنها ارز قابل قبول در دنياي ويكتوريا VR خواهند بود. از جمله كاربردهاي توكن VR مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استيكينگ

اقتصاد ويكتوريا VR به يك اقتصاد خودپايدار تبديل خواهد شد. كسب‌ و كارهاي سنتي مكان‌هايي را براي خود در Victoria VR ايجاد مي‌كنند، جايي كه مي‌توانند كالاها و خدمات ديجيتال و دنياي واقعي خود را بفروشند و تبليغ كنند. آنها ايجاد مدل‌هاي كسب‌وكار جديد و نسل جديدي از كارآفرينان ديجيتال را امكان‌پذير مي‌سازند و موانعي را كه براي ارائه كالاها و خدمات نوآورانه به جامعه جهاني ويكتوريا VR وجود دارد، از بين مي‌برند. ويكتوريا جهاني VR جايي خواهد بود كه مردم براي كار، استراحت و بازي ياد خواهند گرفت. 

  • دائو(DAO)

دائو يك سازمان مستقل غيرمتمركز است كه ويكتوريا از طريق راي گيري مديريت مي كند. پس همه مي توانند در تصميم گيري درباره آينده ويكتوريا VR مشاركت مي كنند. همه دارندگان توكن‌هاي VR و سرزمين‌هاي واقعيت مجازي، بخشي از DAO خواهند بود و حق دارند در هر رأي‌گيري درباره عملكرد ويكتوريا(VR) شركت كنند.

  • خريد زمين هاي VR

  • خريد همه دارايي ها

دارايي هاي ديجيتال (اقلام، ساختمان ها، منابع، پوشيدني ها، خدمات، بليط ها، دوره ها، هنر)

  • خريد موقعيت اصلاحي

اين موقعيت ها مي‌تواند براي شما درآمد غيرفعال ايجاد كند كه از جمله اين موقعيت ها مي توان به تبليغات، حمل و نقل و اجاره اشاره كرد. 

Victoria VR، معامله NFTها را با ماركت بزرگ VR به سطح بعدي ارتقا مي دهد و يك NFT براي سازندگان، كلكسيونرها و معامله گران ايجاد مي كند. در اصل ماركت بزرگ VR يك بازار غيرمتمركز است كه بر روي قراردادهاي هوشمند كار مي كند. كاربران مي توانند به معناي واقعي، هر چيزي را در اين بازار معامله كنند. علاوه بر اين مي توان كاراكترهاي جديدي را مستقيماً در ماركت بزرگ VR ايجاد كرد كه قبلا هرگز ارائه نشده است.

بنيان گذاران ارز ديجيتال ويكتوريا(VR) 

بنيان گذاران ارز ديجيتال ويكتوريا(VR)

ارز ديجيتال ويكتوريا VR، توسط مدير عامل Ondřej Dobruský و Adam Bém ايجاد شد. Ondřej Dobruský يك متخصص با بيش از 16 سال تجربه در ايجاد فناوري هاي جديد دارد كه از اين 16 سال، در حدود 11 سال مديريت مونتاژ را بر عهده داشت. Adam Bém يك كارآفرين فناوري، متخصص در زمينه بلاك چين و تبليغ كننده فضاي مجازي است. علاوه بر اين، وي در زمينه امنيت سايبري نيز فعاليت كرده است. 

ويژگي هاي ارز ديجيتال ويكتوريا؛ اولين Orion SolarFlare

Orion SolarFlare راه‌حل راه‌اندازي DeFi است كه دسترسي IDO را منحصراً براي دارندگان ORN باز مي‌كند. ويكتوريا اولين متاورس واقع گرايانه در فضاي مجازي است كه كابران مي توانند از آن استفاده كنند. فضاي مجازي به گونه‌اي ساخته شده است كه يك پلتفرم جهاني براي همه واقعيت‌هاي مجازي، بازي‌ها و برنامه‌هاي غيرمتمركز باشد و يك متاورس است كه يك فضاي مجازي در اينترنت سه بعدي ايجاد مي كند. 

در دنياي ويكتوريا VR، بازي‌ها، ماموريت‌ها، ماجراجويي بي‌پايان، گالري‌هاي مجازي و ماركت بزرگ VR وجود خواهد داشت كه در آن‌ها مي‌توانيد NFTها را به صورت سه بعدي مبادله كنيد. كاربران براي هر يك از فعاليت هاي خود در دنياي VR پاداش دريافت مي كنند. Victoria VR در حال ساخت متاورس جديدي از تعاملات چند بعدي است كه در آن كاربران قادر خواهند بود به صورت تعاملي با محتواي ديجيتالي بي پايان غوطه ور شوند. متاورس ويكتوريا VR جايي خواهد بود كه مردم براي كار، استراحت، يادگيري، بازي و در نهايت زندگي استفاده كنند.

Victoria VR يك DAO است كه در حال رشد و گسترش است و توكن Victoria VR براي اداره آن استفاده مي شود و يك اقتصاد انگيزشي بي پايان ايجاد مي كند كه به كاربران و سهامداران فعال پاداش مي دهد. كاربران براي فعاليت‌هاي خود (ماموريت‌ها، بازي‌هاي كوچك، كاوش در جهان، ايجاد، ساختن و غيره) پاداش دريافت مي‌كنند. اين يك مدل Play-2-Earn بوده اما چشم انداز آينده اين است كه اين مدل را به يك مدل Live-2-Earn تبديل كرده و دنيايي پهناوري ايجاد كنيم كه در آن افراد كار و استراحت كنند، ياد بگيرند، بازي و در نهايت زندگي كنند. توكن VR همچنين مي تواند براي خريد زمين هاي VR استفاده شود.

علاوه بر اين، مي توان در ارز ديجيتال ويكتوريا VR، استيكينگ با 20% APY انجام داد. علاوه بر اين، 50٪ از تمام مواردي كه ويكتوريا VR براي فروش دارايي هاي درون بازي به دست مي آورد، به استخر جوايز باز مي گردد و تضمين مي كند كه استخر پاداش ها بي انتها است. در ادامه به بررسي برخي از اين ويژگي ها مي پردازيم. تا انتها با ما همراه باشيد. 

  • فناوري Unreal

فناوري Unreal از ويژگي هاي ارز ديجيتال ويكتوريا

اين فناوري با استفاده از تركيب چندين فناوري جديد صنعت ايجاد شده است كه شامل: Rokoko، Blender، Houdini است. تمام فناوري هاي استفاده شده توسط ويكتوريا VR توسط DELL مطابق با Unreal Engine سفارشي شده است. Victoria VR يك راه حل منحصر به فرد براي اتصال همه دنياي مجازي و پلتفرم ها به يكديگر دارد.

  • گرافيك منحصر به فرد

ارز ديجيتال ويكتوريا معتقد است كه گرافيك هايي ارائه مي كند كه مي توان با استفاده از آن جلوه هاي ويژه در الگوريتم هاي Play to earn و Tokenomics ايجاد مي كند كه براساس آن، به كاربران فعال در زمينه استيكينگ پاداش مي دهد. 

  • سيستم QUESTS

الگوريتمي كه در سيستم ويكتوريا استفاده شده است، انگيزه مورد نياز را به سازندگان اصلي آن مي دهد تا انگيزه مورد نياز براي ادامه كار داشته باشند. از جمله ويژگي هاي اين الگوريتم مي توان به سيستم مبارزه انقلابي در فضاي مجازي اشاره كرد. 

  • انقلاب NFT

كاربران مي توانند در فضاي NFT، آثار هنري ديجيتال خود را به نمايش گذاشته و بفروشند. علاوه بر اين مي توان NFT را به صورت ايمن در فضاي بزرگ ماركت VR معامله كرد. 

  • اثبات آتي

راه حلي كه ارز ديجيتال ويكتوريا VR ارائه مي دهد، كاملا قابل ارتقا و مقياس پذير است. DAO كنترل كامل آينده ويكتوريا VR را به افرادي كه در اين فضاي مجازي بازي مي كنند، مي دهد. 

  • بيشترين كاربرد

اين ارز ديجيتال براي طيف بسياري از كاربران در فضاي معامله گري بسيار جذاب است، چرا كه همراه با مشاركت هاي معامله كري، سرگرمي و مدل هاي جديد كسب و كار همراه است.

  • زمان بندي

درس گرفتن از اشتباهات ديگران، مي تواند در داشتن انتخاب مناسب از فناوري هاي پيشرفته تر داشت. 

  • توكنوميك

الگوريتم Play-2- earn، يك اقتصاد انگيزشي بي پايان به كاربران فعال پاداش مي دهد. 

متاورس ويكتوريا VR 

متاورس ويكتوريا VR، جايي است كه افراد مي توانند به صورت آزادانه از امكانات زير استفاده كنند.

  • سرگرمي
  • آموزش
  • خريد
  • كسب و كار
  • معامله گر
  • مناسبت ها
  • فعاليت هاي اوقات فراغت

فرصت هاي نامحدود زندگي جديد خود را در ويكتوريا VR كشف كنيد. به عنوان مثال در مراكز همايش و خريد جستجو كرده و از حيات وحش لذت ببريد. الگوريتمي كه در اين ارز ديجيتال وجود دارد، تركيبي از فرصت هاي با دنياي واقعي و موازي طراحي شده است. 

مزاياي استفاده از ويكتوريا(VR)

مزاياي استفاده از ويكتوريا VR

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.